برای استفاده از شارژ شگفت انگیز ایرانسل کافیست کد زیر را در گوشی خود وارد کنید و سپس دکمه سبز (تماس) را بزنید:

*144*رمز 16 رقمی#


توجه داشته باشید شارژ شگفت انگیز را باید برای مدت محدودی استفاده کرد که این مدت بسته به استفاده های قبلی شما از شارژ شگفت انگیز متغیر است. در صورتی که به جای کد 141 از 144 استفاده کنید، سیم کارت ایرانسل شما 20 درصد بیشتر شارژ می شود.اما نکته اینجاست که شما باید در مدت محدودی این شارژ را استفاده کنید وگرنه سر مدت معین اعتبار شما صفر می شود! همچنین این 20 درصد شارژ بیشتر، مخصوص مکالمه و پیام کوتاه با طرف ایرانسلی شماست و نمی توانید از این 20 درصد اضافه ، با تلفن ثابت یا سیم کارت همراه اول یا رایتل تماس و یا پیام کوتاه برقرار کنید! با توجه به توضیحات بالا چرا از شارژ شگفت انگیز استفاده کنیم؟
متاسفانه عده زیادی فکر می کنند مدت استفاده از این نوع شارژ برای همیشه محدود است!

در حالی که این طور نیست.شما وقتی برای اولین بار از این نوع شارژ استفاده می کنید باید در مدت 6 روز از اعتبار خود استفاده کنید (چه هزار تومانی چه 50 هزار تومانی).اما اگر در این مدت محدود مثلا روز چهارم ، شارژ شما تمام شود و مجددا شارژ شگفت انگیز نمایید اینبار به جای 6 روز 8 روز سیم کارت شما شارژ می شود و این روند همینطور ادامه پیدا می کند تا جایی که مدت محدود شما حداقل به 6 ماه ! افزایش پیدا می کند.

پس توصیه می کنیم اگر می دانید شارژ شما کی تمام می شود با در نظر گرفتن موارد بالا از شارژ شگفت انگیز استفاده کنید!


برچسب‌ها:

توجه داشته باشید خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل بسیار به صرفه تر از خرید کارت شارژ از مغازه ها و دکه های روزنامه فروشی است. به این دلیل که شما وقتی از طریق اینترنت از کامپیوتر یا موبایل خود از ماهان شارژ اقدام به خرید کارت شارژ می کنید قیمت کمتری را پرداخت می نمایید.


برای مثال شما از مغازه ها کارت شارژ 2 هزار تومانی ایرانسل را به قیمت 2200 تومان می خرید.اما از طریق سایت ماهان شارژ که از طریق اینترنت کامپیوتر و گوشی تلفن همراه شما در دسترس است، همان 2000 تومان را پرداخت می کنید!
توجه داشته باشید که شرکت ایرانسل برای همه شارژ های خود، چه از طریق اینترنت و نماینده های رسمی ایرانسل و چه از طریق نمایندگی های دفتری و چه از طریق سوپر مارکت ها و کلیه مغازه ها، شرکت ایرانسل مبلغی از شارژ شما کسر می کند ،پس چه بهتر که پول اضافه تری، یعنی 2200 تومان برای شارژ 2000 تومانی نپردازید!
برای وارد کردن کد کارت شارژ ایرانسل کافیست شماره زیر را در گوشی خود وارد کنید و سپس دکمه سبز (تماس) را بزنید:

*141*رمز 16 رقمی#

برچسب‌ها:

با سلام دوستانی که شارژ بیشتری خرداری کنند در قرعه کشی ماهانه شانس بیشتری خواهند داشت. لطفا شماره تماس یا ایمیل خود را صحیحح وارد نمایید.


برچسب‌ها:

با سلام به همه همراهان گرامی اگر در خرید شارژ شما مشکلی ایجاد شود سیستم اتوماتیک هزینه ارسالی را در کمتر از ۱ دقیقه به حساب شما باز میگرداند پس اگر با پیغام خطایی مواجه شدید که این احتمال یک در ده هزار است بدون هیچ مشکلی میتوانید مجدد شارژ…

 

http://roozgozar.com/piczibasazi/matlab/02/roozgozar.com-0040.gif


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.